Klachtenprocedure
Heeft u een klacht of een bericht voor ons? Dan kunt u uw vraag of klacht aan ons stellen. Wij proberen u vraag of klacht zo snel mogelijk op te lossen. Hierover krijgt u van ons altijd nog een berichtje of wij actie ondernomen hebben. U kunt uw vraag of klacht hieronder in de reactie zetten.
Bestelling
Als u een bestelling heeft gedaan, dan krijgt u van ons een email dat de bestelling goed is overgekomen. Wij proberen om u bestelling zo snel mogelijk in orde te maken. Als uw pakket onderweg is krijgt u per email een track & trace code.
Retouren
Heeft u het verkeerde besteld? Geen probleem. Als u het in de verpakking laat zitten dan is er niks aan de hand. Stuur het terug naar het retour adres staat en we storten gelijk uw bedrag terug.
Verzendkosten
Boven het bedrag van €30 euro hoeft u geen verzendkosten te betalen.
Contact
Wilt u contact? Dan kunt u een emailtje sturen via de link hieronder.
Reactie plaatsen
Reacties